2012-11-04

Söndagskvällen

Det råder ultimat trevlighets-stämning i vårt lilla hem ikväll. Maken har gjort en sanslöst stor lasagne (jag menar SANSLÖST stor, den är ett helt monster, vi kommer aldrig att kunna äta något annat än lasagne igen, men vem klagar?) och jag sitter och formligen drunknar i ljuvliga garnbloggar. Det finns så många. Den här hittade jag alldeles nyss, och den här är en gammal favorit som blivit ny. Kvällen kommer även bjuda på Batman Begins.

Här kommer lite bilder, med beskrivningen innan eftersom det på något vis inte fungerar ordentligt med bildtext när man laddar upp från telefonen....

1. Den galet stora lasagnen + min ursnygge make
2. En av de två sockor som jag grejade klart igår och gav bort till lillsyrran
3. Den plötsliga häst-attacken som vi blev utsatta för på Gärdet igår när vi tog en promenad. Blev vettskrämd, vem kan klandra mig? Vågade inte ens fota dem förrän de var på väg bort från oss...
4. Färdigstickade pulsvärmare. Bara till mig! Ego-stickning när den är som bäst!
5. Började nyss. Något pluttigt kan det bli, typ till en bebisfot eller så. Vi får la se! Antagligen repar jag upp det om en kvart och hittar på nåt nytt. Men åter igen. Vi får se!

    



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar