2012-04-11

Åter igen

Jag glömde visst bort det här med bloggandet. Det var så mycket inspiration där ett tag, men sen tror jag vintern blev för mycket och så struntade jag i det. Eller nåt.

Nu är det april i alla fall och enligt sunt förnuft bör våren vara i antågande. Men i morse visade termometern fem grader. Skål för det.

Skulle på affärsmöte på Johan och Nyström idag, men det gode kontakten där hade bokat fel dag och var iväg och joxade med konst på sitt andra jobb. Det var värre, men jag och Sofia fick en bra pratstund över iste och cappuchino i alla fall. Jag har glömt hur trevlig deras konceptbutik är, hängde där mycket förut när Alex jobbade på Medborgarplatsen och jag kände folk genom Ica To Go och fick billigare kaffe av hälften av de anställda. Det var tider det.

Felbokningen gav mig en stunds paus och nu ligger jag i sängen, läser bloggar och äter sinnessjukt goda vindruvor.

Café Eugenia öppnar kl 15:30 måndag-torsdag och så håller vi på fram till 20:30. Idag ska det enligt uppgift finnas kolakakor, och så tänkte jag försöka hitta på någon annan musik än Chopin idag. Får se hur det går.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar